REGULAMIN

POBYTU W RAMACH TURNUSU Z DIETĄ OWOCOWO – WARZYWNĄ DR EWY DĄBROWSKIEJ

W OŚRODKU REHABILITACJI I PROFILAKTYKI ZDROWIA W STRÓŻACH

(dalej: „Regulamin”)

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.  Niniejszy Regulamin określa organizację i zasady pobytu w Ośrodku Rehabilitacji
i Promocji Zdrowia w ramach turnusu z dietą owocowo – warzywną dr Dąbrowskiej.
2.  Ośrodek Rehabilitacji i Promocji Zdrowia w Stróżach prowadzony jest przez Fundację Pomocy Osobom Niepełnosprawnym z siedzibą w Stróżach – Stróże 413, 33-331 Stróże. Ośrodek prowadzony jest pod adresem Stróże 569, 33-331 Stróże.
3.  Ośrodek jest licencjonowanym i autoryzowanym miejscem, w którym prowadzone są turnusy zdrowotne z możliwością skorzystania z diety owocowo – warzywnej dr Dąbrowskiej.

§2
DEFINICJE

1.  Ośrodek – należy przez to rozumieć Ośrodek Rehabilitacji i Promocji Zdrowia
w Stróżach, prowadzony przez Fundację Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
w Stróżach, pod adresem Stróże 569, 33-331 Stróże, będący licencjonowanym miejscem,
w którym stosowana jest Dieta dr Dąbrowskiej.
2.  Turnus – 7 dniowy lub 14 dniowy pobyt w Ośrodku w ramach turnusu rehabilitacyjnego z dietą dr Dąbrowskiej, zawierający nocleg, wyżywienie zgodnie z dietą owocowo – warzywną dr Dąbrowskiej oraz usługi dodatkowe wskazane w §3 oraz inne wybrane przez Klienta.
3.  Dieta dr Dąbrowskiej – kuracja zdrowotna w postaci diety owocowo – warzywnej dr Ewy Dąbrowskiej.
4.  Klient – osoba przebywająca na odpłatnym turnusie rehabilitacyjnym z wyżywieniem według diety owocowo – warzywnej dr Dąbrowskiej, której stan zdrowia pozwala na stosowanie w/w diety, przystępująca do diety dobrowolnie i nie posiadająca przeciwskazań do jej stosowania.
5.  Doba hotelowa – rozpoczyna się o godzinie 15.00 a kończy się o godzinie 12.00.

§3
TURNUS REHABILITACYJNY Z DIETĄ DR DĄBROWSKIEJ

1.  Turnus według wyboru Klienta, trwa 7 dni lub 14 dni, rozpoczyna się od dnia wskazanego w ofercie Ośrodka.
2.  W skład Turnusu wchodzi:
a) pobyt w Ośrodku wraz z noclegami (w pokoju 2 osobowym z osobną łazienką,
z dostępem do WI-FI oraz TV, wyposażonym w komplet pościeli, ręczniki, szlafrok) trwający 7 lub 14 dni, rozpoczynający się od godziny 15.00 i kończy się o godzinie 12.00 ostatniego dnia,
b) wyżywieniem zgodnie z Dietą dr Dąbrowskiej, składającym się z 3 posiłków,
c) serii wykładów o tematyce zdrowotnej, związanej m. in. ze stosowaniem Diety dr Dąbrowskiej,
d) spiżarnia herbat,
e) dostępu do 1 godziny dziennie do basenu rehabilitacyjnego (sauna, jacuzzi, hydromasaż),
f) zajęć na basenie z fizjoterapeutą,
g) porannej gimnastyki / nordic walking,
h) dwa zabiegi rehabilitacyjne zaordynowane przez fizjoterapeutę, w przypadku turnusu 7 dniowego, cztery zabiegi rehabilitacyjne w przypadku turnusu 14 dniowego - nie dotyczy turnusów promocyjnych,
3.  Klient w ramach pobytu może korzystać za dodatkową opłatą z usług dostępnych w Ośrodku, w tym z usług basenu rehabilitacyjnego, pakietów rehabilitacyjnych oraz pakietów masażu relaksacyjnego.
4.  Ośrodek w ramach Turnusu oferuje możliwość rezerwacji pokoju 2 – osobowego na wyłączność Klienta, za dodatkową odpłatnością wynosząca 50% opłaty za pobyt w ramach Turnusu dla jednej osoby (pełna cena za Turnus powiększona o 50%).
5.  Ośrodek w ramach Turnusów oferuje możliwość przyjazdu z osobą towarzyszącą niekorzystającą z Turnusu i diety dr Dąbrowskiej wraz z 3 posiłkami i możliwości korzystania 1 godziny pobytu na basenie rehabilitacyjnym lub/i pobytu z dzieckiem, w tym dzieckiem
w wieku do 2 lat bezpłatnie, w wieku do 7 lat – połowa ceny. Dla Turnusu 14 dniowego Ośrodek umożliwia skorzystanie z usług przedszkolnych, po wcześniejszym uzgodnieniu warunków pobytu dziecka w przedszkolu i ustaleniu wysokości opłaty.
6.  Ośrodek w ramach Turnusu oferuje możliwość pobytu z psem lub/i kotem za dodatkową opłatą.
7.  Rezerwacja terminu Turnusu odbywa się dwuetapowo, poprzez wstępne zarezerwowanie terminu Turnusu oraz wniesienie opłaty stanowiącej zadatek w wysokości 50% całkowitej kwoty opłaty za Turnus.
8. Wstępnej rezerwacji można dokonać za pomocą jednego z poniższych sposobów: za pośrednictwem strony internetowej wypełniając formularz Zapytania rezerwacyjnegow zakładce Rezerwacje,
kontaktując się pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numer telefonu +48 531 513 997 lub 533 314 572.
9.  Ośrodek zastrzega, że w przypadku chęci odbycia indywidualnego Turnusu lub dołączenia do już trwającego Turnusu, Klient powinien skontaktować się z Ośrodkiem, w jeden z poniższych sposobów: za pośrednictwem strony internetowej wypełniając formularz Zapytania rezerwacyjnego w zakładce Rezerwacje, kontaktując się pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numer telefonu +48 531 513 997 lub 533 314 532.
10.  Po rezerwacji terminu Turnusu, Klient zobowiązany jest w celu potwierdzenia rezerwacji Turnusu, do wpłaty w terminie 5 dni od chwili dokonania wstępnej rezerwacji kwoty stanowiącej 30% opłaty za Turnus zgodnie z cennikiem, tytułem zadatku, podając imię i nazwisko oraz w tytule termin wybranego Turnusu z dopiskiem Turnusy z Dietą, na rachunek bankowy Ośrodka prowadzony w Banku ING Bank Śląski o numerze 19 1050 1722 1000 0022 5859 2415.
Po upływie wskazanego terminu i braku wpływu kwoty na wskazany rachunek, wstępna rezerwacja podlega anulowaniu.
11. W dniu przyjazdu, przed zakwaterowaniem, Klient zobowiązany jest dokonać pełnej opłaty za pobyt w ramach Turnusu, po odliczeniu kwoty uiszczonego przez niego zadatku.
12. W przypadku rezygnacji z Turnusu przed jego rozpoczęciem, opłata wniesiona tytułem zadatku nie podlega zwrotowi.
13. W sytuacji rezygnacji z pobytu w ramach Turnusu w tracie jego trwania, Ośrodek zwraca Klientowi 25% kwoty za każdy niewykorzystany dzień pobytu.
14. Istnieje możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia zaliczki odpowiednio: ·
- Turnus promocyjny 7 dni w cenie 999 zł – kwota zaliczki 300 zł – ubezpieczenie 21 zł
- Turnus promocyjny 14 dni w cenie 1998 zł – kwota zaliczki 600 zł – ubezpieczenie 44 zł
Ubezpieczenie gwarantuje zwrot zaliczki w całości.
15. Klientowi przysługuje, za zgodą dyrekcji Ośrodka, przepustka umożliwiająca opuszczenie Ośrodka trwająca od 1 do 4 dni. W takiej sytuacji stosuje się zasady określonej
w ustępie powyższym.
16. Klient w ramach pobytu zobowiązany jest do poszanowania wyposażenia pokoju oraz Ośrodka, oraz zobowiązuje się do pokrycia kosztów ewentualnych szkód wyrządzonych przez niego w mieniu Ośrodka.


§4
DIETA DR DĄBROWSKIEJ

1.  Dieta dr Dąbrowskiej, jest dietą owocowo – warzywną prowadzoną według wytycznych i instrukcji dr Ewy Dąbrowskiej, na podstawie udzielonego przez Instytut Promocji Zdrowia Certyfikatu nr 001/2022 dr Ewy Dąbrowskiej Ewa i Krzysztof Dąbrowscy Spółka jawna z siedzibą w Gdańsku, ul. Ludwika Waryńskiego 45B/8.
2.  Przed rozpoczęciem stosowania Diety dr Dąbrowskiej, Klient zobowiązany jest do konsultacji z lekarzem, w celu potwierdzenia zdolności do stosowania Diety dr Dąbrowskiej.
3.  Klient zobowiązany jest przed rozpoczęciem stosowania Diety dr Dąbrowskiej do zapoznania się z niniejszym Regulaminem, zasadami Diety dr Dąbrowskiej, a także złożenia oświadczenia, że przystępuje do stosowania Diety dr Dąbrowskiej dobrowolnie, jego stan zdrowia pozwala na stosowanie Diety dr Dąbrowskiej i zobowiązuje się do natychmiastowego zaprzestania stosowania Diety dr Dąbrowskiej w sytuacji jakichkolwiek nieprawidłowych symptomów i niezwłocznej konsultacji z lekarzem.
4.  Ośrodek zastrzega, że nie gwarantuje Klientowi żadnych rezultatów w wyniku stosowania Diety dr Dąbrowskiej, w tym osiągniecia zakładanej wagi ciała.

§5
CENNIK TURNUSÓW

1.  W Ośrodku obowiązują następujące opłaty za pobyt w ramach Turnusów:
a) Pobyt 7 dniowy w cenie – 1400 zł
b) Pobyt 14 dniowy w cenie - 2800 zł
2.  Opłata za rezerwacje pokoju na wyłączność - + 50% ceny określonej w ust. 1 powyżej.
3.  Pobyt w tym samym pokoju osoby towarzyszącej niekorzystającej z diety dr Dąbrowskiej (z 3 posiłkami – śniadanie, obiad, kolacja, godziną pobytu dziennie na basenie bezpłatnie) – 115,00 zł,
4.  Pobyt z dzieckiem do lat 2 – bez dodatkowych opłat bez wyżywienia, dziecko do lat 7 - dopłata 50% ceny określonej w ust. 3 powyżej.
5.  Opłata za pobyt z psem lub kotem – 30,00 zł/ doba za jedno zwierzę.
6.  Ośrodek zastrzega sobie prawo do oferowania czasowych promocji i zniżek, od cen określonych powyżej. Informacja o zniżkach i proporcjach zamieszona będzie na stornie internetowej Ośrodka.

§6
ZASADY POBYTU W OŚRODKU

1.  Ośrodek zapewnia Klientom Ośrodka całodobową opiekę realizowaną przez personel medyczny i recepcję.
2.  Klient uprawniony jest do uczestniczenia we wszystkich zabiegach, zgodnie z ofertą Ośrodka i na warunkach ich dostępności i odpłatności.
3.  Klient w czasie, gdy na terenie Ośrodka nie odbywają się zajęcia edukacyjne, nie są wykonywane zajęcia rehabilitacyjne, prowadzone konsultacje może opuścić teren Ośrodka po pozostawieniu klucza do pokoju w recepcji i zgłoszeniu okoliczności opuszczenia terenu Ośrodka w Recepcji (dotyczy opuszczenia ośrodka na ponad 1 godzinę).
4.  Recepcja w Ośrodku jest czynna przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu.
5.  Na terenie Ośrodka obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania ciszy nocnej oraz pory nocnej. Zakazane jest – również w ciągu dnia głośne słuchanie muzyki, TV, prowadzenie rozmów na korytarzach, balkonach, a także opuszczania terenu Ośrodka i przebywanie w innych, niezajmowanych przez Klienta pokojach.
6.  Klient przyjmuje do wiadomości, że teren okalający Ośrodek oraz w częściach wspólnych Ośrodka– korytarzach, halach gimnastycznych, basenie stosowany jest monitoring.
7.  Klientowi służy prawo do składania wniosków, skarg oraz propozycji do kierownictwa Ośrodka, za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
8.  Ośrodek zastrzega sobie prawo do kontroli stanu pokojów oraz przestrzegania zapisów niniejszego Regulaminu, również w pokoju zajętym przez Klienta w czasie jego pobytu w Ośrodku.
9.  Na terenie Ośrodka obowiązuje zakaz przebywania zwierząt, bez wcześniejszego zgłoszenia tego faktu i uiszczeniu dodatkowej opłaty.
10.  Klient zobowiązany jest do poruszania się na terenie Ośrodka z uwzględnieniem obecności innych osób na terenie Ośrodka, korzystania przez nich w określonym czasie z zabiegów, badań i konsultacji.

§7
ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU, SUBSTANCJI PSYCHOAKTYWNYCH ORAZ PALENIA WYROBÓW TYTONIOWYCH

1.  Na terenie Ośrodka obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, posiadania oraz używania substancji psychoaktywnych oraz palenia wyrobów tytoniowych poza miejscami do tego wyznaczonymi.
2.  Z uwagi na charakter oraz misję Ośrodka, mającego za zadanie dbać o zdrowie oraz dążyć do poprawy stanu zdrowia jego Klientów, personel Ośrodka zobowiązany jest do szczególnego nadzoru nad przestrzeganiem zapisów niniejszego paragrafu.
3.  W sytuacji istnienia podejrzenia przebywania Klienta Ośrodka pod wpływem alkoholu lub substancji psychoaktywnych, w trosce o jego zdrowie, wykwalifikowany personel medyczny może przeprowadzić badanie, mające potwierdzić lub wykluczyć występowanie
u Klienta stanu po użyciu alkoholu za pomocą odpowiednich urządzeń, nienaruszających integralności cielesnej.
4.  W sytuacji braku zgodny Klienta na wykonanie w/w badań, personel Ośrodka,
w sytuacji istnienia zagrożenia zdrowia lub życia Klientów Ośrodka lub istnienia jakiegokolwiek podejrzenia popełnienia przez Klientów Ośrodka wykroczenia lub przestępstwa, zobowiązany jest do niezwłocznego wezwania służb ratunkowych: Policji oraz/i Pogotowia Ratunkowego.
5.  Personel Ośrodka zobowiązany jest do bieżącego czuwania nad przestrzeganiem przez Klientów Ośrodka Regulaminu, zgłaszania wszelkich nieprawidłowości kierownictwu Ośrodka, w tym w szczególności kontroli przestrzegania obowiązków określonych w §6 Regulaminu.
6. W sytuacji podejrzenia naruszenia zakazów określonych w §6 Regulaminu, personel Ośrodka zobowiązany jest każdorazowo zastosować procedurę opisaną w niniejszym paragrafie, zgodnie z wewnętrznie obowiązującymi wytycznymi i procedurami.

§8
ODPOWIEDZIALNOŚĆ OŚRODKA

1.  Ośrodek nie jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Klienta na teren Ośrodka, w tym pozostawionych w pokoju.  Zaleca się każdorazowe zamykanie pokoju.
2.  Zaleca się nietrzymanie w pokojach rzeczy wartościowych, takich jak sprzęt elektroniczny, kluczy, dokumentów, pieniędzy, kosztowności, biżuterii.
3.  Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia pojazdów, pozostawionych na terenie lub wokół Ośrodka.

§9
INNE ZASADY DOTYCZĄCE POBYTU

1.  Klient zobowiązany jest w stosunku do innych osób do przestrzegania zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeństwa, pomocy, umożliwienia innym osobom możliwości spokojnego i efektywnego wykorzystania czasu pobytu.
2.  Klient Ośrodka przyjmuje do wiadomości, że w czasie trwania Turnusu, ze względu na przebywanie na terenie Ośrodka osób chorych, istnieje konieczność przestrzegania zasad obecności i pobytu na równi z zasadami obowiązującymi w publicznych zakładach opieki zdrowotnej.
3.  Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia, w tym wynikające z przyczyn niezależnych od Ośrodka, wpływających na przebieg pobytu Klienta w Ośrodku.
4.  Szkody wyrządzone przez Klienta na terenie Ośrodka, w tym w przekazanym pokoju, w jego wyposażeniu obciążają Klienta.
5.  Na terenie Ośrodka obowiązuje zakaz przebywania osób trzecich, poza Klientami Ośrodka. Wszelkie odstępstwa w tym zakresie wymagają zgody kierownictwa Ośrodka.
6.  Na terenie Ośrodka istnieje możliwość skorzystania z sieci Wi-Fi. Hasło dostępu można uzyskać na Recepcji Ośrodka, po wcześniejszym zaakceptowaniu warunków dostępu i użytkowania sieci Wi-Fi.
7.  Ośrodek zapewnia infrastrukturę techniczną niezbędną do poruszania się po jego terenie przez osoby niepełnosprawne.
8.  Na terenie Ośrodka bezwzględnie zakazuje się wywieszania na balkonach oraz w oknach pokoi i oknach korytarzy prania, mokrych ubrań i ręczników.

§10
POSTANOWIENIE KOŃCOWE

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku.

 

Regulamin do pobrania

 

FUNDACJA POMOCY OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM

Kontakt:

Recepcja: 18 53 51 770
Poradnia rehabilitacyjna:
18 53 51 797
Pracownia fizjoterapii:
18 53 51 792
Oddział rehabilitacji:
18 53 51 572
Kierownik ds. turnusów ZUS: 18 53 51 766

33-331 Stróże 413,
woj. małopolskie, Polska

NIP: 7381778443, REGON: 491860140, Numer KRS: 0000028676
Numer konta:
43 1050 1722 1000 0012 0317 9021

Zapisz się do Newslettera, aby otrzymywać informacje o naszym Centrum!